Monday, October 10, 2011

hye blogg !

assalamualaikum,, hye sume. lama dah tinggalkan blog nie rasanye dah berhabuk habuk dah nie. huhu. maklumlah busy memanjang. baru je habis exam, lega sikit kepale otak nie. kalau tak, berat yang amat ! ish3. entry kali ni  pasal ape yee ? aku sendiri xtau nak tulis pasal ape. ohh. munkin korang sume nak taw ape yg aku wat mase cuti nanti kan kan ? emmm... mestilah jage anak sedare aku yg comel tuu. macam maklong dye. hahaha (perasan kejapp) sekali sekale bukan selalu~ huhu. pastu keje aku tengok gameshow korea, takpun movie tu jela tiap tiap hari aku wat sampaila masuk sem 4. harap harapla aku dapat result yg oke.serius bile dah bukak citerpasal exam nie terus jadi seramm. yela, paper sume taff, harap dipermudahkan segala urusan dan harap dapatla pemeriksa yg berhati mulia. amin. sekarangg, bertawakal jela setelah berusaha. ok ok. sekarang mood cuti, so ape lagi gunakan cuti dengan fully utilize. HAHA. selamat bercuti semua. <3

No comments:

Post a Comment